Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 15:46:24 +0300

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2311271/03748 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Lohusalu küla, 
Lohusalu tee 133, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Lohusalu küla, Lohusalu 
tee 133, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Lohusalu küla, Lohusalu tee 133 
(Küün, Üksikelamu, Reovee kogumismahuti) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun lisada (esitada) 26.03.2023 antud eitavale 
kooskõlastusele lisamata jäänud Transpordiameti kiri nr 7.1-2236096-2 
Ühtlasi palume võimalusel märkuse eesmärgiks valida "ei kooskõlasta" asemel 
"lahendamiseks", et saaksimegi märkused otse saata lahendamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26971805>  (menetlus nr: 
354793), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (JUHAN KULLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister